77

Головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Вівторок, 19.03.2024, 09:30
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"
Меню сайту
Наше опитування
Поставте оцінку сайту
Всього відповідей: 29
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ОЦІНЮВАННЯ завдання №3

 

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень (сподіваюсь, що такого не буде)

Розуміння завдання

Учень вміє виділяти та показувати

точну інформацію та розуміння завдань

Учень вміє виділяти та показувати точне розуміння завдань та виділяти детальну інформацію

Учень виділяє загальну інформацію, але недостатньо чітко аргументує свою точку зору

Учень не може сформулювати мету завдань та виділяти загальну інформацію

Виконання завдання

Учень надає аргументовані висновки,

розкриває мету і основний зміст завдання.

Учень  дізнався та повністю вказав  професіїї  та спеціальності,  які потрібні на  ринку праці  сьогодні  та реальні можливості працевлаштування за спеціальністю.

Учень зробив  прогноз  стану на  ринку  праці  на  найближчі  5 років та вдало розкрив їх.

Учень, проаналізувавши всі вимоги до вказаної спеціальності, допоміг  однокласнику  оцінити  свою відповідність  вибраній  професії.

Учень дізнався  про  вимоги до "молодого спеціаліста" при працевлаштуванні зі вказаної спеціальності та повністю розкрив їх.

Інформація виконана учнем не в повному обсязі, частина інформації не має відношення до теми, але загальну інформацію може виділяти.

Учень дізнався, але не повністю вказав професіїї  та спеціальності,  які потрібні на  ринку праці  сьогодні  та реальні можливості працевлаштування за спеціальністю.

Учень не повністю зробив  прогноз  стану на  ринку  праці  на  найближчі  5 років та розкрив їх.

Учень проаналізував вимоги до вказаної спеціальності, допоміг  однокласнику  оцінити  свою відповідність вибраній  професії.

Учень дізнався  про  вимоги до "молодого спеціаліста" при працевлаштуванні зі вказаної спеціальності, але не повністю розкрив їх.

Учень вміє виділяти детальну інформацію, але не вміє розрізняти точку зору авторів на конкретні теми.

 

Учень дізнався, вказав професіїї та спеціальності, які потрібні на  ринку праці сьогодні, але не вказав можливості працевлаштування за спеціальністю.

Учень зробив  прогноз  стану на  ринку  праці  на найближчі  5 років, але не повністю розкрив їх.

Учень проаналізував вимоги до вказаної спеціальності, але не  повністю зумів допомогти  однокласнику  оцінити  свою відповідність вибраній  професії.

Учень дізнався  про  вимоги до "молодого спеціаліста" при працевлаштуванні зі вказаної спеціальності, але не зумів розкрити їх.

Учень не досить логічно аргументує інформацію, відповіді на питання неповні.

Результат
роботи

Чітке та логічне представлення роботи, інформація структурована, демонструє критичний аналіз

Учень показує точність інформації, але особиста позиція та оцінка виражені недостатньо чітко, хоча учень логічно будує висловлювання

Учень достатньо логічно будує висловлювання, обсяг висловлювання неповний, має труднощі при виконанні аналізу

Учень недостатньо логічно будує висловлювання, має труднощі під час висловлювання конкретної позиції.

Творчий
підхід

Показані різні підходи до рішення проблеми, робота відмічається яскравою індивідуальністю, виражає власну точку зору

Учень творчо розкриває мету і основний зміст завдань, проводить порівняння, але не робить висновків

Учень копіює інформацію з пропонованих завдань, але не має критичного погляду на питання, використовує обмежену інформацію

Учень розуміє окремі деталі, але не може зв’язно передати основний зміст завдань, має труднощі  у вираженні власної точки зору.

 

Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Зараз у нас
Дата й час
Друзі сайту
  • Побузька ЗШ І-ІІІ ст.
  • Відділ освіти Голованівської райдержадміністрації
  • Фото&ВідеоСТУДІЯ
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Всі ілюстрації та інші матеріали, разміщені на сайті, взяті з відкритих джерел Інтернету та використовуються виключно у некомерційних цілях. Oksana Zarubenko© 2024
    uCoz