77

Головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Неділя, 30.04.2017, 08:02
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"
Меню сайту
Наше опитування
Поставте оцінку сайту
Всього відповідей: 3
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ОЦІНЮВАННЯ завдання №2

 

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень (сподіваюсь, що такого не буде)

Розуміння завдання

Учень вміє виділяти та показувати точну інформацію та розуміння завдань

Учень вміє виділяти та показувати точне розуміння завдань та виділяти детальну інформацію

Учень виділяє загальну інформацію, але недостатньо чітко аргументує свою точку зору

Учень не може сформулювати мету завдань та виділяти загальну інформацію

Виконання завдання

Учень надає аргументовані висновки, розкриває мету і основний зміст завдання.

Учень знайшов та узагальнив відомості про вказану професію: 

  • зробив детальний опис професії;
  • розкрив зміст вказаної  професії;
  • характер та умови праці.

  Учень склав  точний перелік  вимог, які  висуває визначена професія  до людини,  до  її  психофізіологічних  і  фізичних  якостей.

 Учень склав  конкретні рекомендації однокласнику як себе  вивчити,  визначити свої  задатки,  здібності,  темперамент,  риси  характеру,  вольові  якості, визначити  фізичний  розвиток  та  стан  здоров'я потрібні для даної спеціальності.

Учень вдало підібрав  тести  для правильного  вибору професії.

 

Інформація виконана учнем не в повному обсязі, частина інформації не має відношення до теми, але загальну інформацію може виділяти.

 

Учень знайшов але не повністю узагальнив відомості про вказану професію: 

  • зробив опис професії;
  • не повністю розкрив зміст вказаної  професії;
  • не повністю розкрив характер та умови праці.

  Учень склав  не точний перелік  вимог, які  висуває визначена професія  до людини,  до  її  психофізіологічних  і  фізичних  якостей.

 Учень склав  рекомендації однокласнику як себе  вивчити,  визначити свої  задатки,  здібності,  темперамент,  риси  характеру,  вольові  якості, визначити  фізичний  розвиток  та стан  здоров'я потрібні для даної спеціальності.

Учень підібрав  тести  для правильного  вибору професії.

 

 

 

 

Учень вміє виділяти детальну інформацію, але не вміє розрізняти точку зору авторів на конкретні теми.

 

 

Учень знайшов але не узагальнив відомості про вказану професію: 

  • не зробив детальний опис професії;
  • не розкрив зміст вказаної  професії;
  • не розкрив характер та умови праці.

  Учень  склав не точний перелік  вимог, які  висуває визначена професія  до людини,  до  її  психофізіологічних  і  фізичних  якостей.

 Учень склав не конкретні рекомендації однокласнику як себе  вивчити,  визначити свої  задатки,  здібності,  темперамент,  риси  характеру,  вольові  якості, визначити  фізичний  розвиток  та  стан  здоров'я потрібні для даної спеціальності.

Учень  підібрав  тести для  вибору професії.

 

Учень не досить логічно аргументує інформацію, відповіді на питання неповні.

Результат
роботи

Чітке та логічне представлення роботи, інформація структурована, демонструє критичний аналіз

Учень показує точність інформації, але особиста позиція та оцінка виражені недостатньо чітко, хоча учень логічно будує висловлювання

Учень достатньо логічно будує висловлювання, обсяг висловлювання неповний, має труднощі при виконанні аналізу

Учень недостатньо логічно будує висловлювання, має труднощі під час висловлювання конкретної позиції

Творчий
підхід

Показані різні підходи до рішення проблеми, робота відмічається яскравою індивідуальністю, виражає власну точку зору

Учень творчо розкриває мету і основний зміст завдань, проводить порівняння, але не робить висновків

Учень копіює інформацію з пропонованих завдань, але не має критичного погляду на питання, використовує обмежену інформацію

Учень розуміє окремі деталі, але не може зв’язно передати основний зміст завдань, має труднощі  у вираженні власної точки зору

 

Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Зараз у нас
Дата й час
Друзі сайту
  • Побузька ЗШ І-ІІІ ст.
  • Відділ освіти Голованівської райдержадміністрації
  • Фото&ВідеоСТУДІЯ
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Oksana Zarubenko© 2017
    uCoz