Критерії оцінювання веб-квесту
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень (сподіваюсь, що такого не буде) |
|
Розуміння завдання |
Учень вміє виділяти та показувати точну інформацію та розуміння завдань |
Учень вміє виділяти та показувати точне розуміння завдань та виділяти детальну інформацію |
Учень виділяє загальну інформацію, але недостатньо чітко аргументує свою точку зору |
Учень не може сформулювати мету завдань та виділяти загальну інформацію |
Виконання завдання |
Учень надає аргументовані висновки, розкриває мету і основний зміст завдання. Знайшов більше п'яти навчальних закладів України, де можна здобути освіту за вказаною спеціальністю. Встановив рейтинг навчальних закладів. Знайшов ВНЗ за кордоном, де можна здобути освіту за потрібною спеціальністю. Дізнався про умови вступу до ВНЗ по даній спеціальності в 2016 році. Побудував модель сучасного випускника школи та розробив рекомендації товаришу щодо обрання ним навчального закладу для здобуття освіти по обраній спеціальності. |
Інформація виконана учнем не в повному обсязі, частина інформації не має відношення до теми, але загальну інформацію може виділяти. Знайшов не менше п'яти навчальних закладів України, де можна здобути освіту за вказаною спеціальністю. Не повністю встановив рейтинг навчальних закладів. Знайшов ВНЗ за кордоном, де можна здобути освіту за потрібною спеціальністю. Не повністю дізнався про умови вступу до ВНЗ по даній спеціальності в 2016 році. Побудував модель сучасного випускника школи, але не повністю розробив рекомендації товаришу щодо обрання ним навчального закладу для здобуття освіти по обраній спеціальності. |
Учень вміє виділяти детальну інформацію, але не вміє розрізняти точку зору авторів на конкретні теми. Знайшов менше п'яти навчальних закладів України, де можна здобути освіту за вказаною спеціальністю. Не встановив рейтинг навчальних закладів. Не знайшов ВНЗ за кордоном, де можна здобути освіту за потрібною спеціальністю. Не повністю дізнався про умови вступу до ВНЗ по даній спеціальності в 2016 році. Побудував модель сучасного випускника школи, але не розробив рекомендації товаришу щодо обрання ним навчального закладу для здобуття освіти по обраній спеціальності. |
Учень не досить логічно аргументує інформацію, відповіді на питання неповні. |
Результати |
Чітке та логічне представлення роботи, інформація структурована, демонструє критичний аналіз Учень знайшов та узагальнив відомості про вказану професію: зробив детальний опис професії; розкрив зміст вказаної професії; характер та умови праці. Учень склав точний перелік вимог, які висуває визначена професія до людини, до її психофізіологічних і фізичних якостей. Учень склав конкретні рекомендації однокласнику як себе вивчити, визначити свої задатки, здібності, темперамент, риси характеру, вольові якості, визначити фізичний розвиток та стан здоров'я потрібні для даної спеціальності. Учень вдало підібрав тести для правильного вибору професії. |
Учень показує точність інформації, але особиста позиція та оцінка виражені недостатньо чітко, хоча учень логічно будує висловлювання. Учень знайшов але не повністю узагальнив відомості про вказану професію: зробив опис професії; не повністю розкрив зміст вказаної професії; не повністю розкрив характер та умови праці. Учень склав не точний перелік вимог, які висуває визначена професія до людини, до її психофізіологічних і фізичних якостей. Учень склав рекомендації однокласнику як себе вивчити, визначити свої задатки, здібності, темперамент, риси характеру, вольові якості, визначити фізичний розвиток та стан здоров'я потрібні для даної спеціальності. Учень підібрав тести для правильного вибору професії. |
Учень достатньо логічно будує висловлювання, обсяг висловлювання неповний, має труднощі при виконанні аналізу. Учень знайшов але не узагальнив відомості про вказану професію: не зробив детальний опис професії; не розкрив зміст вказаної професії; не розкрив характер та умови праці. Учень склав не точний перелік вимог, які висуває визначена професія до людини, до її психофізіологічних і фізичних якостей. Учень склав не конкретні рекомендації однокласнику як себе вивчити, визначити свої задатки, здібності, темперамент, риси характеру, вольові якості, визначити фізичний розвиток та стан здоров'я потрібні для даної спеціальності. Учень підібрав тести для вибору професії. |
Учень недостатньо логічно будує висловлювання, має труднощі під час висловлювання конкретної позиції. |
Творчий |
Показані різні підходи до рішення проблеми, робота відмічається яскравою індивідуальністю, виражає власну точку зору. Учень дізнався та повністю вказав професіїї та спеціальності, які потрібні на ринку праці сьогодні та реальні можливості працевлаштування за спеціальністю. Учень зробив прогноз стану на ринку праці на найближчі 5 років та вдало розкрив їх. Учень, проаналізувавши всі вимоги до вказаної спеціальності, допоміг однокласнику оцінити свою відповідність вибраній професії. Учень дізнався про вимоги до "молодого спеціаліста" при працевлаштуванні зі вказаної спеціальності та повністю розкрив їх. |
Учень творчо розкриває мету і основний зміст завдань, проводить порівняння, але не робить висновків. Учень дізнався, але не повністю вказав професіїї та спеціальності, які потрібні на ринку праці сьогодні та реальні можливості працевлаштування за спеціальністю. Учень не повністю зробив прогноз стану на ринку праці на найближчі 5 років та розкрив їх. Учень проаналізував вимоги до вказаної спеціальності, допоміг однокласнику оцінити свою відповідність вибраній професії. Учень дізнався про вимоги до "молодого спеціаліста" при працевлаштуванні зі вказаної спеціальності, але не повністю розкрив їх. |
Учень копіює інформацію з пропонованих завдань, але не має критичного погляду на питання, використовує обмежену інформацію. Учень дізнався, вказав професіїї та спеціальності, які потрібні на ринку праці сьогодні, але не вказав можливості працевлаштування за спеціальністю. Учень зробив прогноз стану на ринку праці на найближчі 5 років, але не повністю розкрив їх. Учень проаналізував вимоги до вказаної спеціальності, але не повністю зумів допомогти однокласнику оцінити свою відповідність вибраній професії. Учень дізнався про вимоги до "молодого спеціаліста" при працевлаштуванні зі вказаної спеціальності, але не зумів розкрити їх. |
Учень розуміє окремі деталі, але не може зв’язно передати основний зміст завдань, має труднощі у вираженні власної точки зору. |
Загальна таблиця оцінювання веб-квесту
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
|
Розуміння завдання |
Учень вміє виділяти та показувати точну інформацію та розуміння завдань |
Учень вміє виділяти та показувати точне розуміння завдань та виділяти детальну інформацію |
Учень виділяє загальну інформацію, але недостатньо чітко аргументує свою точку зору |
Учень не може сформулювати мету завдань та виділяти загальну інформацію |
Виконання завдання |
Учень надає аргументовані висновки, розкриває мету і основний зміст завдань |
Інформація виконана учнем не в повному обсязі, частина інформації не має відношення до теми, але загальну інформацію може виділяти |
Учень вміє виділяти детальну інформацію, але не вміє розрізняти точку зору авторів на конкретні теми |
Учень не досить логічно аргументує інформацію, відповіді на питання неповні |
Результат |
Чітке та логічне представлення роботи, інформація структурована, демонструє критичний аналіз |
Учень показує точність інформації, але особиста позиція та оцінка виражені недостатньо чітко, хоча учень логічно будує висловлювання |
Учень достатньо логічно будує висловлювання, обсяг висловлювання неповний, має труднощі при виконанні аналізу |
Учень недостатньо логічно будує висловлювання, має труднощі під час висловлювання конкретної позиції |
Творчий |
Показані різні підходи до рішення проблеми, робота відмічається яскравою індивідуальністю, виражає власну точку зору |
Учень творчо розкриває мету і основний зміст завдань, проводить порівняння, але не робить висновків |
Учень копіює інформацію з пропонованих завдань, але не має критичного погляду на питання, використовує обмежену інформацію |
Учень розуміє окремі деталі, але не може зв’язно передати основний зміст завдань, має труднощі у вираженні власної точки зору |