77

Головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Вівторок, 19.03.2024, 09:00
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"
Меню сайту
Наше опитування
Поставте оцінку сайту
Всього відповідей: 29
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ОЦІНЮВАННЯ завдання №1

 

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень (сподіваюсь, що такого не буде)

Розуміння завдання

Учень вміє виділяти та показувати точну інформацію та розуміння завдань

Учень вміє виділяти та показувати точне розуміння завдань та виділяти детальну інформацію

Учень виділяє загальну інформацію, але недостатньо чітко аргументує свою точку зору

Учень не може сформулювати мету завдань та виділяти загальну інформацію

Виконання завдання

Учень надає аргументовані висновки, розкриває мету і основний зміст завдання.

Знайшов більше п'яти навчальних закладів України, де можна здобути освіту за вказаною спеціальністю.

Встановив рейтинг навчальних закладів.

Знайшов ВНЗ за кордоном, де можна здобути освіту за потрібною спеціальністю.

Дізнався про умови вступу до ВНЗ по даній спеціальності в 2016 році.

 

Побудував модель сучасного випускника школи  та  розробив  рекомендації  товаришу  щодо обрання  ним навчального  закладу для здобуття освіти по обраній спеціальності.

 

 

 

Інформація виконана учнем не в повному обсязі, частина інформації не має відношення до теми, але загальну інформацію може виділяти.

 

Знайшов не менше п'яти навчальних закладів України, де можна здобути освіту за вказаною спеціальністю.

Не повністю встановив рейтинг навчальних закладів.

Знайшов ВНЗ за кордоном, де можна здобути освіту за потрібною спеціальністю.

Не повністю дізнався про умови вступу до ВНЗ по даній спеціальності в 2016 році.

 

Побудував модель сучасного випускника школи,  але не повністю  розробив  рекомендації  товаришу  щодо обрання  ним навчального  закладу для здобуття освіти по обраній спеціальності.

 

 

Учень вміє виділяти детальну інформацію, але не вміє розрізняти точку зору авторів на конкретні теми.

 

Знайшов менше п'яти навчальних закладів України, де можна здобути освіту за вказаною спеціальністю.

Не встановив рейтинг навчальних закладів.

Не знайшов ВНЗ за кордоном, де можна здобути освіту за потрібною спеціальністю.

Не повністю дізнався про умови вступу до ВНЗ по даній спеціальності в 2016 році.

 

Побудував модель сучасного випускника школи, але не розробив  рекомендації  товаришу  щодо обрання  ним навчального  закладу для здобуття освіти по обраній спеціальності.

 

Учень не досить логічно аргументує інформацію, відповіді на питання неповні.

Результат
роботи

Чітке та логічне представлення роботи, інформація структурована, демонструє критичний аналіз

Учень показує точність інформації, але особиста позиція та оцінка виражені недостатньо чітко, хоча учень логічно будує висловлювання

Учень достатньо логічно будує висловлювання, обсяг висловлювання неповний, має труднощі при виконанні аналізу

Учень недостатньо логічно будує висловлювання, має труднощі під час висловлювання конкретної позиції

Творчий
підхід

Показані різні підходи до рішення проблеми, робота відмічається яскравою індивідуальністю, виражає власну точку зору

Учень творчо розкриває мету і основний зміст завдань, проводить порівняння, але не робить висновків

Учень копіює інформацію з пропонованих завдань, але не має критичного погляду на питання, використовує обмежену інформацію

Учень розуміє окремі деталі, але не може зв’язно передати основний зміст завдань, має труднощі  у вираженні власної точки зору.

 

Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Зараз у нас
Дата й час
Друзі сайту
  • Побузька ЗШ І-ІІІ ст.
  • Відділ освіти Голованівської райдержадміністрації
  • Фото&ВідеоСТУДІЯ
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Всі ілюстрації та інші матеріали, разміщені на сайті, взяті з відкритих джерел Інтернету та використовуються виключно у некомерційних цілях. Oksana Zarubenko© 2024
    uCoz